19 Ocak 2014 Pazar

Deniz'e,



Bebeğim,
Seni öyle çok istedim ki ...
Hayat....
Bir yerde kendime döndürdü beni,
- Bir dur nefes al!
Kabullendim her şeyi olduğu gibi...
Vazgeçmiştim...
Böyle iyiyiz biz, deyivermiştim...
Sevdiklerimin tomurcuklarına bakarken sevgiyle,
Emre ve ben biz böyle iyiyiz,demiştim...
İçimdeki isteği yatıştırmak istercesine belki de...
İşte annem, meğer ben böyle derken, sen;
'' Ben de burada böyle iyiyim '' diyerek konuvermişsin göbeciğime...
O günden beri ben hep yazmak istedim.Yazdım da...
Ama yazdığım her şey sanki tarif edemiyordu aklımdakileri,yüreğimdekileri...
Her şey yazıp okudukça anlamsızlaşıyordu, öyle dolu ki yüreğim seninle,
hala anlamsız gelse de yazdıklarım,bu kez yazacağım...
Hep anlatmak istedim ne kadar iyi olduğumu,seninle olmanın bana ne kadar iyi geldiğini hep anlatmak istedim.
İşte şimdi buradayım,buradayız...
Hoş geldin bizimle olmaya meleğim...
Şükürler olsun bizimle olduğun güne...
Şükürler olsun seni bana verene, annem...

8 yorum:

  1. Çok güzelll, hoşgeldin minik Deniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz biz de sizin yazılara bir bakalım😀

      Sil
  2. Allahım çok şükür sana
    ağlamaktan şiştim Ebrum
    çok mutlu olun
    hepberaber
    sana seviyom oldu
    size seviyom:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ya güldürdün beni size seviom oldu gerçekten kuşum teşekkür ederim çok...

      Sil
  3. Hayata tutunmak için her zaman bir neden vardır. Sende denizlere acilmissin bu hayatta. Emre ve sana denizinizle beraber bir ömür boyu mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önder çoookk teşekkür ederim ne kadar düşüncelisin özledim görüşelim lütfen

      Sil
    2. Canim benim, harikasin sen. Harika bir dost, harika bir anne... Tatlim mutlulugunuz omurluk olsun, canimsin sen benim. Deniz'im de canimin cani....

      Sil
    3. Canım güzel dostum benim çok teşekkür ederim.Keşke uzak olmasaydın bu kadar...

      Sil